Itt tudsz keresni a cikkek között.

Átkattintási arány (CTR)

Az átkattintási arány (Click-Through Rate) százalékosan megmutatja, hogy egy hirdetés esetén a megjelenéséhez képest összesen hányan kattintottak át a linken.

SeeMe - Átkattintási arány SMS-benTehát, ha egy reklám megjelent 10 alkalommal és 1 kattintás volt az adott reklámon vagy üzenetben elhelyezett linken, akkor 10%-os átkattintási arányról (CTR-ről) beszélhetünk. Természetesen kommunikációs csatornáktól függően komoly eltéréseket lehet tapasztalni a CTR vonatkozásában, hiszen egy banner marketing, Adwords vagy hírlevél kampány használatával más átkattintási érték érhető el, mint az SMS marketinggel. Sokszor még azonos platformok esetén is eltérő átkattintási arányt lehet tapasztalni egyes hirdetések között.

Átkattintási arányt (CTR) általánosan befolyásoló tényezők:

  • Célcsoport
  • A hirdetés szövegének minősége
  • A szolgáltatás vagy termék típusa
  • Hirdetési platform sajátosságai
  • Médiazaj

Az átkattintás követéséhez, az SMS kampány során egy rövidített linket kell generálnod, míg Email küldésnél a cél URL címet/címeket kell a hírlevélben elhelyezned. Az elhelyezett link természetesen lehet bármilyen weboldal vagy speciális kampány oldal.
(A teljes link elhelyezési és követés folyamatot hamarosan megtekintheted a tudástárban.)

A tökéletes felhasználói élmény és a konverziós adatok növelése érdekében javasoljuk, hogy készítsd el a weboldalad mobilra optimalizált változatát, hiszen az SMS mellett egyre többen nyitják meg leveleiket és böngésznek a világhálón mobiltelefonjukon keresztül.

Kérdésed van? Írj nekünk itt vagy hívj minket a +36 1 225 39 99 telefonszámon!

 
eiwieth2igh4viet4PheiY4eewiath7shookoo7ohtiechuW