Barion Pixel 8 ok, hogy miért kell SMS marketinget használnod - SeeMe
Itt tudsz keresni a cikkek között.

8 ok, hogy miért kell SMS marketinget használnod

Az SMS marketing fontos része a vállalati kommunikációnak. A hazai cégek milliárdokat költenek minden évben tömeges SMS küldésre, a legkisebbtől a legnagyobbig. Minden bizonnyal sokat ismételjük, de nem lehet elégszer mondani, hogy az SMS küldés azonnali elérést biztosít, a legmagasabb olvasottsági aránnyal.

8 ok, hogy miért elengedhetetlen az SMS marketing, azaz az SMS küldés a vállalati kommunikációban.
 

1. Az SMS marketing megfizethető
Nincs szükség fejlesztésekre, grafikai bravúrokra, nyomdai előkészítésre és az ezzel járó költségekre. Az SMS küldésen kívül nincsenek egyéb (rejtett) költségek.

2. Magas megtérülés
Az SMS marketingnek magas a megtérülése. Az SMS üzenet (kiemelkedően a legmagasabb) 95%-os megnyitási statisztikájának köszönhetően a visszacsatolások száma biztosan többszörösen magasabb lesz, mint a többi kommunikációs csatorna esetén. Az SMS kommunikáció közvetlensége miatt a mozgósító ereje is utánozhatatlan.

3. Az SMS üzenet biztosan megérkezik, azonnal
Nincs spam lista, bizonytalan postai kézbesítés, rossz levelezési cím, vagy felesleges szórólapozás. Továbbá nem kell rosszul célzott, drága online és offline hirdetésekkel kalkulálnod. Nincsenek izgalmak, csak biztos elérés.

4. Kimagasló megnyitási statisztika
Már említettük a 95%-os megnyitási statisztikát. Ez önmagáért beszél. Az SMS platform nem telített, nincs médiazaj, ezért az SMS-ben küldött információ soha nem fullad érdektelenségbe vagy kerül olvasatlanul törlésre.

5. A kulcs a hozzájárulás
Gyűjts opt-in feliratkozókat, érdeklődőket. Akik megadják a telefonszámukat, hogy halljanak felőled, szívesen veszik az SMS-ben küldött üzeneteket, sőt várják az ajánlatokat és magas konverziót biztosítanak Neked. A feliratkozókat gyűjtheted SMS fogadással prefix alapon vagy saját bérelt számmal, de természetesen érdemes kialakítani a feliratkozás lehetőségét a weboldaladon vagy az üzlethelyiségedben. Az így gyűjtött címlista jelenti majd számodra a folyamatos profitot.

6. Légy lényegre törő
Az SMS küldés előnye, hogy rövid és ütős üzenetet küldesz felesleges képi és leíró információk nélkül. Gyors, instant és célra törő.

7. Az SMS nagyon népszerű és mindenkinek van mobiltelefonja
A 100%-ot meghaladó mobiltelefon penetráció alapján szinte kijelenthető, hogy mindenkinek van mobilkészüléke. Ha Te nem küldesz SMS üzenetet az ügyfeleidnek, akkor a konkurencia minden bizonnyal megteszi. Szerintünk ne várj vele, és egy rövid regisztrációt követően küldj már ma SMS üzenetet ügyfeleidnek!

8. Az SMS környezetbarát
Az SMS üzeneted digitális, nem kell hozzá fákat kivágni, szemben a postai küldeményekkel. Az SMS kampányod kíméli és megóvja a környezetet, amellett, hogy magas konverziót biztosít.

Próbáld ki még ma az SMS küldést és regisztrálj pár kattintással!