Barion Pixel 300%-os bevétel növekedés 9 napon keresztül - SeeMe
Itt tudsz keresni a cikkek között.

300%-os bevétel növekedés 9 napon keresztül

160 karakternek köszönhetően 9 napon keresztül 300 %-os bevétel növekedés. Ezek a sarokszámai annak az SMS promóciónak, amit egyik ügyfelünk mért a legutóbbi tömeges SMS küldés után.

Egy cipő és ruha kereskedelemmel foglalkozó ügyfelünk - akinek a nevét nem említhetjük - immáron sokadik éve az esetek többségében kizárólag tömeges SMS-ben értesíti ügyfeleit az aktuális akciókról.
Régóta ismerjük őket, jó kapcsolatban vagyunk, ezért megkértük őket áruljanak el részleteket a legutóbbi SMS kampányukról, annak eredményéről.

Figyelem, tanulságos történet következik, megdöbbentő eredménnyel!

SMS értesítést az áruházban lehet igényelni személyesen vagy online egy űrlap kitöltésével, ahol a feliratkozás dokumentálása minden tekintetben megfelel a mindenkori törvényi szabályozásnak. Ügyfelünk elmondása szerint mindig is nagy figyelmet fordítottak az adatbázis karbantartására, az esetleges leiratkozások kezelésére, hiszen tudják: egy jól karbantartott adatbázis aranyat ér.

SMS kampány - magas megtérülésAz SMS-eket havi rendszerességgel, minden esetben szerdai napon - az akció első napján - délután 15.00 és 16.00 óra között küldik ki. A kampány megtérülését (ROI, azaz Return on Investment) az SMS üzenetek felmutatásával mérik, hiszen a személyes, üzlethelyiségben történő értékesítési forma miatt ez az egyetlen módja a kampány megtérülés mérésnek.

A legutóbbi SMS küldést követően a következőképpen alakult a bevétel, egy átlag napi bevételhez viszonyítva:

  • Szerda:
    (a kiküldés napja)

350 %

  • Csütörtök:

550 %

  • Péntek:

780 %

  • Szombat:

510 %

  • Hétfő:

330 %

  • Kedd:

250 %

  • Szerda:

180 %

  • Csütörtök:

140 %

  • Péntek:

120 %

  • Szombat:

100 %


Ezek fantasztikus számok!  

9 napra  vetítve összesen 300%-os bevétel növekedést produkált az SMS kampány, amelynek a költsége már az első „csonka” napon megtérült.

A napi bevételek alapján egyértelműen látszik, hogy a kiküldés utáni első napok voltak a legerősebbek, ezzel szemben - ha csökkenő vásárlói potenciállal is -, de 9 napig kitartott az SMS kampány lendülete. Ezúttal is bebizonyosodott, hogy az  SMS gyors, azonnali elérést biztosít, és nagy mozgósító ereje van.
A fenti eredmények eléréséhez az SMS küldésen kívül természetesen szükség van egy vonzó ajánlatra, jó időzítésre és egy folyamatosan karbantartott adatbázisra.

Önnek is van sikersztorija? Írja meg nekünk!