Itt tudsz keresni a cikkek között.

Tuti marketing tippek

Ebben a rovatban találsz meg mindent, amit a tömeges SMS-ről feltétlen tudnod kell. Megpróbálunk minél több ötletet, tippet, trükköt összegyűjteni, hogy megkönnyítsük a dolgod és időt takarítsunk meg Neked.

Amennyiben megosztanád Velünk egy ötleted vagy tanácsod kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot.

Az SMS marketing fontos része a vállalati kommunikációnak. A hazai cégek milliárdokat költenek minden évben tömeges SMS küldésre, a legkisebbtől a legnagyobbig. Minden bizonnyal sokat ismételjük, de nem lehet elégszer mondani, hogy az SMS küldés azonnali elérést biztosít, a legmagasabb olvasottsági aránnyal.

Tovább

Az SMS kommunikáció hatékonyságát tovább fokozza, ha ügyfeleidtől válaszokat is fogadsz. Gyűjts feliratkozókat, fogadj rendeléseket, vagy szervezz játékot SMS fogadással. Egy szóval légy interaktív!

Tovább

Az átkattintási arány (Click-Through Rate) százalékosan megmutatja, hogy egy hirdetés esetén a megjelenéséhez képest összesen hányan kattintottak át a linken.

Tovább

Egy SMS üzenet időzítése mindig a megosztani kívánt információ jellegétől függ. Más hatást ér el egy éjfél utáni, vásárlást visszaigazoló SMS üzenet és egy sales tartalommal kiküldött SMS kampány, amit nem a fogadó fél kezdeményez.

Tovább

Egy rövid és általános összefoglaló arról, hogy mi az SMS marketing és, hogy miért lett napjaink legfontosabb kommunikációs csatornája az SMS küldés.

Tovább
 
eiwieth2igh4viet4PheiY4eewiath7shookoo7ohtiechuW