Barion Pixel Piroska szörp SMS promóció - SeeMe
Itt tudsz keresni a cikkek között.

Piroska szörp SMS promóció

Ügyfél: Szikrai Borászat Kft.
Kampány célja: vásárlásösztönzés és ügyféladatbázis építés

Magyarország vezető szörp gyártója vásárlásösztönzés, adatbázis építés és ügyel lojalitás növelés céljából kérte fel a SeeMe-t egy teljes körű SMS promóció megszervezésére és lebonyolítására. A  megrendelő felismerve az SMS marketing vitathatatlan szerepét, céljának a vásárlásösztönzésen túl egy jelentős mobiltelefonszámmal rendelkező ügyféladatbázis építését tűzte ki.

Kampány folyamat

SeeMe - Piroska SMS kampányA cég a hagyományos csatornáin keresztül SMS nyereményjátékkal ösztönözte vásárlóit a mobiltelefonos kapcsolatfelvételre. A szörpös üvegeken elhelyezett nyakpántokon, a Piroska szörp hivatalos weboldalán és áruházi megállító táblákon meghirdetett akcióra egy adott telefonszámra küldött SMS-el lehetett jelentkezni. Az akció összesen 26 darab, heti két nyerőidőpontos Piroska szörp ajándékcsomagot, valamint egy nagy értékű főnyereményt kínált azoknak, akik legalább egy alkalommal, egyszerre minimum 3 darab Piroska szörp terméket vásároltak. Az SMS promóció országos szintű volt, így mindenki részt vehetett a meghirdetett SMS nyereményjátékban. A nyeremények reményében a vásárlók az adminisztratív részletek mellett (blokk száma, AP száma)  saját kontaktadataikat is megadták a pályázat során. Az SMS promóció 3 hónapig tartott, amelyet a hivatalos keretek között megtartott  nyilvános közjegyzői sorsolás zárt le.

Technikai részletek

A SeeMe feladata volt a kampány teljes körű lebonyolítása. A beérkező SMS pályázatok fogadása és a nyertes pályázatokra történő válasz üzenetek küldésének automatizálása, duplikáció szűréssel, valamint a nyertesek tájékoztatása és a pályázatok elbírálása. A mi feladatunk volt a nyereményjáték folyamatos nyomonkövetéséhez szükséges online felület kialakítása azonnali statisztikákkal, valamint a válasz üzenetek automatizmusának, logikájának és a nyerőidőpontoknak a fejlesztése. A nyerőidőpontokat a kampány indulása előtt egy közjegyzői sorsolás keretein belül úgy nevezett random-generátor segítségével soroltuk ki és foglaltuk jegyzőkönyvbe.

Eredmények

Az  SMS promóció sikeres volt, hiszen várakozáson felüli nagyságrendben sikerült mobiltelefonos adatbázist építeni, és az eladások száma is jelentősen megemelkedett a a játék ideje alatt.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, ha ilyen vagy ehhez hasonló termék promóciót szeretnél!