Barion Pixel Az SMS marketingről általában - SeeMe
Itt tudsz keresni a cikkek között.

Az SMS marketingről általában

Egy rövid és általános összefoglaló arról, hogy mi az SMS marketing és, hogy miért lett napjaink legfontosabb kommunikációs csatornája az SMS küldés.

A tömeges SMS az online- és direkt marketing elegye. Az egyetlen olyan marketing eszköz, amely képes azonnal és közvetlenül elérni a vevőidet vagy ügyfeleidet, bárhol is legyenek. És mindezt tulajdonképpen aprópénzért.

Lássuk, hogy miért is olyan népszerű az SMS küldés a kommunikációs platformok között.

  • Csináld magad - egy SMS kampány lebonyolításához nem kell médiaügynökséget fogadnod, házon belül egyszerűen megoldhatod a SeeMe segítségével. Elég egy böngésző és egy bankkártya.
  • Az SMS olcsó - a tömeges SMS-küldés ára eltörpül bármilyen más médiumon vásárolt hirdetés költségéhez képest, kivéve talán a telefonpóznára kitűzött cetlit.
  • Óriási penetráció - Magyarországon közel 12 millió mobil-előfizetést tart nyílván a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság, ebből közel 11 millió SIM kártya aktív használatban van. Mindenkit elérsz.
  • Hatalmas konverzió - 2003 óta rendszeresen készített DMA tanulmány adatai szerint az SMS kampányok esetében a konverzió aránya átlagosan 8 % körüli. Ezzel szemben az újságokban és magazinokban megjelentetett hirdetések eredményessége ritkán haladja meg a 2%-ot, de az e-mail esetében is 2% alatt marad. Az SMS listára feliratkozott ügyfeleid az esetek 95%-ában fogják elolvasni az üzenetedet 14%-os kattintási aránnyal.
  • Mobil kapcsolatépítés - már most borítékolható, hogy a mobil eszközökre irányuló személyes marketing még jelentősebb fejlődésen megy át a következő években. Kezd el már most kiépíteni személyes mobil kapcsolatodat ügyfeleiddel, hogy a jövőben legyen mire építened.


Milyen típusú információk átadására használjunk az SMS küldést?

  • Eladásösztönző, értékesítést támogató SMS üzenet:
     promóciók, kuponok, akciós ajánlatok, kedvezmények, leértékelések
  • Értesítő, nem közvetlen értékesítéshez kötött SMS üzenet:
     emlékeztetők, értesítők, egyenlegközlők, jelentések küldése, vásárlási információk, validációs folyamatok, visszaigazolások
  • After-sales, image növelő SMS üzenet:
     ügyfélszolgálati kommunikáció, ünnepi köszöntők (névnap, karácsony stb.), hűségprogramok, garanciális szolgáltatások

Ha úgy gondolod, Te is sikerrel tudnád alkalmazni ötleteinket, akkor email címed megadásával regisztrálj és díjmentesen ki is próbálhatod rendszerünket. Ha bizonytalan vagy, szívesen segítünk, csak írj nekünk!

Érdekelnek hasonló cikkeink? Kövess minket Facebookon, iratkozz fel RSS csatornánkra vagy hírlevelünkre a láblécben.