President tejföl SMS nyereményjáték
Ügyfél: CZINO Trade Solutions
Kampány célja: vásárlásösztönzés és image építés
Magyarország egyik ismert sajt és tejtermék gyártója vásárlói lojalitásának és meglévő ügyfélkörének bővítésére egy új kommunikációs csatornát keresett. Választása az SMS nyereményjátékra esett, amely közel egy hónapon keresztül zajlott országosan a Tesco áruházakban
Kampányötlet
A kidolgozott SMS nyereményjáték a cég hagyományos csatornáin keresztül ösztönözte a vásárlóit a mobilos kapcsolatfelvételre. Az áruházi megállító táblákon és a termék közvetlen közelében elhelyezett információs felületeken meghirdetett SMS nyereményjátékra a SeeMe által biztosított telefonszámra küldött SMS-el lehetett jelentkezni. Az akció nyerőidőpontos nyereményeket kínált a résztvevőknek. Minden nap egy véletlenszerűen kisorsolt időpontban vagy azt követően elsőként SMS-t küldő pályázó nyerte meg az 50.000,-Ft-ot tartalmazó bankkártyát. A vásárlók az adminisztratív vásárlást bizonyító részletek mellett (blokk szám, AP szám) személyes adataikat is beküldték SMS-ben. Az SMS kampány során alkalmazott titkos nyerőidőpontokat közjegyzői jelenlét mellett, kizárólagosan a nyereményjátékra fejlesztett véletlen sorsoló szoftver segítségével állapítottuk meg.
Technikai részletek
Az SMS nyereményjáték ideje alatt a SeeMe feladata volt a beérkező vásárlói SMS-ek fogadása és a különböző, tartalomfüggő válasz SMS-ek automatizálása. Továbbá a tömeges SMS küldési és fogadási funkciók biztosítása online felülettel, azonnali statisztikákkal, valamint a válasz üzenetek automatizmusának, logikájának, a duplikáció szűrésnek és a nyerőidőpontoknak az integrálása.
Eredmények
Az SMS nyereményjáték eredményeképpen a Président új ügyfélkörrel növelte meglévő adatbázisát és vásárlóinak elégedettségét. Az új adatbázis a mobiltelefonszámokon mellett név és lakcím adatokat tartalmazott.
Vedd fel velünk a kapcsolatot, ha ilyen vagy ehhez hasonló termék promóciót szeretnél!