Lazurán SMS nyereményjáték
Ügyfél: Trilak Kft.
Kampány célja: vásárlásösztönzés és ügyféladatbázis építés
Magyarország egyik vezető faanyagvédőszer gyártója a vásárlói lojalitás és a személyes ügyfélkapcsolatok erősítését kereste. A közvetlen kapcsolatépítés lehetősége miatt a cég a mobilplatformot választotta. A SeeMe egy SMS promóciós kampányt dolgozott ki, amelynek célja a vásárlásösztönzésen túl egy több ezres ügyféladatbázis felépítése volt.
Kampányötlet
Az SMS kampány a cég hagyományos csatornáin keresztül ösztönözte a vásárlóit a mobilos kapcsolatfelvételre. A termékcsomagoláson és áruházi megállító táblákon meghirdetett akcióra egy adott hívószámra küldött SMS-el lehetett jelentkezni. Az akció nyerőidőpontos és garantált ajándékokat, valamint egy nagy értékű főnyereményt kínált a résztvevőknek. A megnyerhető Toyota autó reményében a pályázók a vásárlást igazoló adatok mellett (blokk szám, AP szám,) a vásárlás helyszínét és saját kontaktadataikat adták meg a regisztráció során. A kampány 2 hónapig tartott, amelyet a hivatalos keretek között megtartott közjegyzői sorsolás zárt le.
Technikai részletek
A kampány által előírt kommunikációs forma a beérkező vásárlói SMS-ek fogadását, és válasz-SMS küldését igényelte. A SeeMe feladata volt a kampány teljes körű lebonyolítása. A tömeges SMS küldési és fogadási funkciók biztosítása online felülettel, azonnali statisztikákkal, valamint a válasz üzenetek automatizmusának, logikájának és a nyerőidőpontoknak a fejlesztése.
Eredmények
Az akció lezárásakor a SeeMe által szervezett SMS promóció várakozáson felül teljesítette a megrendelő célkitűzését.
Vedd fel velünk a kapcsolatot, ha ilyen vagy ehhez hasonló termék promóciót szeretnél!