Mobiltelefon-szolgáltatást indít a MOL
Saját márkás mobiltelefon-szolgáltatást indít a Mol 2013. szeptember 2-án. A vállalat üzemanyagtöltő állomásain vásárolható telefon és feltöltőkártya Mol Mobile márkanéven fut.
A SeeMe természetesen támogatja a Mol Mobile hálózatát, ami 30-as előhívóval lesz elérhető, miután a Magyar Telekom távközlési cég biztosítja a mobilkommunikáció teljes technikai hátterét.
Szakértők szerint a Mol programja kevesebb, mint egy klasszikus virtuális mobilszolgáltatás, de több, mint egy egyszerű logóragasztás. Előbbiből egyelőre egy működik az országban, a 31-es előhívót kínáló Tesco Mobile, amely szintén egy meglévő mobilszolgáltató, a Vodafone hálózatát használja. A Mollal kötött szerződésrendszer valamelyest hasonlít a Lidlére, amely tavaly január óta Blue Mobile néven értékesíti feltöltőkártyás termékeit, szintén a Magyar Telekommal a háttérben.
Forrás: nol.hu