Magas átkattintási arány az SMS üzenetben
Az átkattintási arány (Click-Through Rate) százalékosan megmutatja, hogy egy hirdetés esetén a megjelenéséhez képest összesen hányan kattintottak a linkre.
Egy előrejelzés szerint 2014-re az internetes böngészések több mint 50%-ban mobil internetről fognak érkezni és az okostelefonok aránya közel 50%-os lesz a Földön. Ennek köszönhetően a mobilról megnyitott weboldalak száma soha nem látott mértékben fog emelkedni.
Egy, a közelmúltban publikált grafikon segítségével láthatjuk a különböző platformok átlagos átkattintási arányait (CTR), melyeket egy 20 sorozatból álló amerikai SMS kampány kiküldése után mértek. Az SMS-ben küldött linkre 6.16%-ban kattintottak, azaz 6.16%-os átkattintási arányt értek el, ami nagyjából kétszerese az E-mailben küldött linknek.
Az átkattintási arányról a Tudástárban olvashatsz bővebben.
Kérdésed van, vagy csak megosztanád a tapasztalataidat?
Írj nekünk a hello@seeme.hu e-mail címre vagy hívj minket a +36 1 225 39 99 telefonszámon!