Az SMS Marketing ereje

A SlickText.com posztolt egy nagyon érdekes infografikát, ahol a Facebook, a Tweet, az E-mail és az SMS kommunikáció megnyitási statisztikáját is összehasonlították. Nem lepődtünk meg az eredményen.

98 %-os megnyitási statisztika - nem kérdés, az SMS küldés a király!

A közzétett infografika elején már rögtön kiderül, hogy míg a tweet üzenetek 29 százalékát, és a Facebook posztok 12 százalékát olvassák el, valamint az emaileknek mindössze 20 százalékát nyitják meg, addig az SMS üzenetek 98 százalékát egyszer biztos, hogy megnyitják és elolvassák. Összegezve kijelenthető, hogy 100 kiküldött SMS üzenetből 98-at biztosan elolvasnak, ez 98%-os megnyitási statisztika, ami kimagasló érték az összehasonlításban.

Néhány további érdekesség az infografikáról:

  • egy átlagos mobiltelefon tulajdonos 150 alkalommal ellenőrzi a telefonkészülékét naponta és körülbelül 14 órán keresztül tartja maga mellett a készüléket
  • az SMS-ben küldött kuponok lényegesen népszerűbbek, mint a postai levélben küldött, vagy az újságból kivágott társaik, továbbá a mobilkuponok 22 %-át küldik tovább vagy osztják meg még legalább egy emberrel, ami hatványozottan növeli a kampány hatékonyságát
  • a mobiltelefon tulajdonosok 75 %-a támogatja, hogy SMS üzenetben üzleti ajánlatot kapjon, átlagosan havonta 2 alkalommal
  • a tömeges SMS küldés azonnali elérést biztosít, hiszen átlagosan 90 másodperc a válaszidő

Végül lássuk a cikk alapjául szolgáló infografikát:

SMS marketing

forrás: SlickText.com

Kérdésed van, vagy csak megosztanád a tapasztalataidat?
Írj nekünk a hello@seeme.hu e-mail címre vagy hívj minket a +36 1 225 39 99 telefonszámon!

Itt tudsz keresni a cikkek között.
 
eiwieth2igh4viet4PheiY4eewiath7shookoo7ohtiechuW