Barion Pixel Miért az SMS a konverzió királya? - SeeMe

Miért az SMS a konverzió királya?

Az online csatornák közül a display (jellemzően banner) hirdetések kimagaslóan vezetik a hazai költési listát, azonban messze nem ez a leghatékonyabb elérhető eszköz a piacon.

A Direct Marketing Association felmérése szerint az SMS az átkattintási arány és a konverziós ráta tekintetében is jelentősen megveri az egyéb csatornákat, legyen szó akár display, akár email marketingről.

A 2003 óta rendszeresen készített DMA tanulmány adatai alapján a legfontosabb marketing csatornák az alábbiak szerint teljesítettek:

  • Email: 6.64% kattintási arány, 1.73% konverziós arány
  • Display hirdetések: 0.75% kattintási arány, 4.43% konverziós arány
  • SMS marketing: 14.06% kattintási arány, 8.22% konverziós arány

Miért az SMS a konverzió királya?

 

 

 

 

 

 

 

A tanulmány adatai szerint egyértelműen kijelenthető, hogy az SMS mind a CTR, mind a konverziós ráta esetén többszörösen veri a "klasszikus" megoldásokat. 

Minek köszönhető mindez?

A csatorna még messze nem olyan telített, ezáltal sokkal kisebb a reklámzaj, és nem mellékesen sokkal pontosabb a célzás lehetősége (persze ehhez megfelelően karbantartott saját adatbázis, vagy minőségi vásárolt adatbázis szükséges).

Tapasztalataink alapján az SMS mozgósító képessége verhetetlen a többi kommunikációs csatornához képest. Az SMS azonnali, intenzív hatást ér el,amit a legjobban egy sikersztorin keresztül tudunk Neked bemutatni.

Hatalmas előny, hogy minden egyes üzenet pontosan személyre szabható: legyen szó akár a megszólításról, az üzenet szegmentált tartalmáról, vagy a kiküldés időzítéséről.

Regisztrálj pár lépésben és tapasztald meg magad, ezeket a kimagasló eredményeket!

Itt tudsz keresni a cikkek között.